Tuesday, June 23, 2009

sik suka!!!!!

Aku paling pantang mun ada orang cabar kesabaran ku. Ku okey ngan 'orang' ya selama tok.So wad if depan mata kau aku tok sik sebest kedak yang lain ya. Sorry if i didn't show any good signs that i have the potential. I sik negegeh kedak orang 'nun'. Aku jenis yang malas nak padah tok,padah ya tapi sik membuahkan hasil. Malu agik! So,ku diamkan diri. Maaf lah mun aku tok bising. Bising bukan nak memghasilkan MULUT LONGKANG tapi nak minta ajar orang yang lebih pandai. Berani agik ya tegur aku.Okay.dapat trima for the first time. Ayat kedua kau ya menyebabkan aku memberontak. Siapa sik sakit hati nak? U told me that i sikda wawasan or struggle..Ohh..come on! I know what i am doing and know my stand.Sorry sesangat. Mulut aku tok sik lah sebusuk kau tapi niat aku ngan kau nang ikhlas selama tok. I try my best not to let you down. If that what u said,i will never speak or respond to you. I am not the type that will satsify you..Don't make me dislike you more.


*maaf sekiranya bahasa aku kasar.Luahan perasaan yang tak dapat dibendung*

No comments:

Post a Comment

Plwease komen deng...