Thursday, June 25, 2009

games vs love..

ER bukan nama sebenar telah menyuarakan pendapatnya tentang soal hati. Gara- gara begitu taksub dengan permainan komputer sehinggakan beliau dapat membandingkan permainan dengan soal perasaan.Petang yang agak panas berjaya membuatkan ER,bukan nama sebenar meyuarakannya setelah menghirup setin air bunga yang dia cuba 'godakan' aku dengan hirupan yang 'manja'..Hahahahahhaha !!!! Akai dai....

Here it goes..

LEBIH BAIK BERMAIN GAME DARIPADA BERCINTA

Setujukah anda? Kalau setuju,sila hantar komen dan mengapa anda setuju/tidak akan penyata di atas. 2 markah..hahahhaha!!!!

No comments:

Post a Comment

Plwease komen deng...