Sunday, June 28, 2009

sentuh baru kenal

Aku,Siti Nurfitnah dan Siti Nurloba pergi ke suatu tempat di mana tempat itu sunyi dan banyak sekali ilmu.Saat membelek daun daun kertas,kalam yang dipegang terjatuh tatkala melihat dua manusia berpegang pegangan.Telinga Siti Nurloba sememangnya tajam bak jarum..HAhahahhaha!!!!! MEndengar konversasi mereka berdua..Mereka berdua baru saja berkenalan-sudahpun berpegangan sana sini..Siti Nurloba hanya menggelengkan kepalanya dan "Teruk betul,sentuh dulu baru mahu kenal,"...Aku hanya mampu ketawa dan memberi senyuman sini kepada pasangan yang baru berkenalan. Kalau bercakap sesuatu yang kurang elok,sila perlahankan suara kalian.

Jangan membirkan seluruh tempat itu mendengar berserta dengan aksi ringan-ringan kalian. Sungguh men'fed-up'kan. Aku dan Siti Nurloba merenung sejenak apakah benar yang dilihat.
Kami bukan menjaga tepi kain JEANS orang tetapi kami terpaksa kerana sudah suara sebesar halilintar dan 'rengekan' manja mereka berdua menganggu perjalanan ilmu masuk ke dalam otak kami..

Kesimpulannya,kami telah melanggar rancangan diet..Terasa serba salah kerana mengabadikan tubuh untuk menjamah makanan tersebut..Owhh..hilanglah 'kau' dari tubuh aku....

1 comment:

Plwease komen deng...