Wednesday, July 1, 2009

warna biru

I met someone today.I felt so akward but i acted so cool.Haha!!! Walaupun setahun lebih tidak bertemu,akhirnya,bertemu juga.

Pertemuan yang penuh dengan emosi.Akhirnya kedua-dua saling mengalah. Renungan matanya masih aku ingat. Lirikan manjanya masih aku ingat.Hanya aku yang berpura-pura tidak melihat dan hampir saja melutut menangis pabila lirikan itu pernah singgah di hatiku. Apabila aku mengimbas kembali,tidak sanggup rasanya tapi apakan daya takdir telah membawa kami berdua bertemu semula.

Dia memuji aku secomel dahulu..Tapi apakah benar perasaan aku ini sama seperti dahulu? Hati aku biru..kerana mulai aku menadah tangan menyambut kasih daripada insan yang telah berjaya menlabuhkan tirai mata aku,aku begitu hampa dengan kasih yang mendatang.Perit yang tak tertanggung.Aku menyusun sepuluh jari sekiranya bunga yang kau cuba tanam di hatiku telah layu.Aku tiada kudrat untuk berpura-pura bahagia lagi.Biarlah aku menyepi..sementara...

No comments:

Post a Comment

Plwease komen deng...