Yesterday fine evening,para atlet rumah merah a.k.a Puma telah menjalani latihan di padang sekolah. Saya selaku kapten rumah sukan memantau anak-anak saya berlatih bersama dengan dua orang guru,Pn Norhananie and Pn Catherine. Ada juga dari rumah sukan lain datang memberi sokongan khas kepada atlet emas saya,atlet lontar cakera(throwing disc) iaitu,Amanda Ambrose atau lebih dikenali sebagai Mandy or Siti Nuroyol. Hahaha!!! Nuraini aka SITI WANSINGCUNG pun memberi sokongan dari segi 'teman ' bermain Mandy,walalupun Nuraini dari rumah putih (blwekS!!!)...Saya dan seorang lagi teman yang bernama Honey hanya mampu mentertawakan perkara yang lucu. Petang itu memang sangat memenatkan.Tamatnya tuisyen Pengajian Am Kertas 2,terus ke padang yang penuh dengan air..Hahaha!!!
Mandy and Nuraini memang terer bermain sehinggakan saya dan Honey ketawa terbahak-bahak.
P/s: Terima kasih kepada BOYBOY kerana telah mengajar atlet emas saya walaupun anda mengatakan bahawa anda tidak pandai.hahhaha!!!
Next week ada practice gik woo!!! So..datang..we buat warm up and buat larian satu padang sekolah..hahha!!!! =)
No comments:
Post a Comment
Plwease komen deng...