Monday, May 3, 2010

Impian ku yang satu

Hari ini aku bangun agak awal seperti biasa. Aku ada sebuah bilik yang kecil dan cute,tapi semalam aku tidur di ruang tamu kerana nak layan tengok DVD Hindustan yang baru aku beli. Hehe! Selepas aku cuci muka dan gosok gigi,seperti biasa,aku SMS la kekasih hati aku. Sarapan aku hanya roti dan teh. Sepatutnya aku ke rumah Clo,tapi dia ada 'driving lesson'. Last minute. So,tomorrow la aku pergi. Nak ambik baju daripada Clo. Banyak rancangan dalaim kepala aku hari ini. akhirnya aku memilih mendengar lagu Jazz sepanjang petang sehingga tertidur. Selepas aku bangun dari tidur petang aku,aku punyai satu rancagan yang belum aku lakukan,iaitu menjadi AHLI PERPUSTAKAAN!!! Hahaha!!!! Esok aku enrolll myself selepas ambil barang daripada Clo. Tak sabar nak pinjam banyak buku. Novel...yes! yes! Daripada aku buang duit beli,bagus aku pinjam. I really can't wait.


Semenjak dah pencen dari part-promoter ini,aku kena asah balik kemahiran memasak aku. Macam-macam aku lakukan untuk refresh my memory. Hehehe...Tak lama lagi aku dengan mak aku nak buat kek dan biskut sempena Gawai yang bakal menjelma.


So,can't wait for my tomorrow's plan!!!! smile smile (:

2 comments:

Plwease komen deng...