
Kekaburan makna
Kata cikgu kepada saya pada suatu hari yang hening.Otak bercelaru memikirkan future aku yang mungkin LINGKUP..(harap tidak lah)
Dia kata...Remaja merupakan alam atau tranformasi yang SENSITIF dan beremosi..Jadi tiada istilah RAPAT sekiranya remaja lelaki dengan remaja perempuan rapat atau berkawan baik. Sejauh manakah kebenaran itu? Rasanya ada benarnya. Kerna itu,Cikgu aku pernah mengalaminya.
*saat pertama bertemu..salahkah aku terlalu mencintaimu..Dirimu yang tak mungkin mencintai aku.....Oh Tuhan,tolong..aku lansung jatuh cinta...*
No comments:
Post a Comment
Plwease komen deng...