Kenangan aku dan dia....
Tak akan aku lupa...sungguh..
Banyak perkara yang kami kongsi bersama...
Terasa pilu pabila perkara yang paling ditakuti...
Berlaku...seperti lagu yang sering aku dengar
Tiap pagi sebelum ke sekolah..
Sungguh sedih..tak tertanggung,,
Rela hidup tanpa teman lelaki..tak sanggup
Bersendirian tanpa kawan baik perempuan..
Sering berkongsi air mata,gelak tawa..
Sering berkongsi masalah,kejayaan
segala persengketan membawa keutuhan dalam persahabatan...
Dimanakah akan aku cari sekumpulan teman wanita yang hebat seperti mereka?
Dedicate to all my girls,,,,,,.....
That's girl is me! haha..
ReplyDelete