Hari sekolah aku macam biasa. Tiada yang menarik cuma aku mendengar khabar daripada mamat Hindustan yang aku agak tak payah aku nak ketahui sangat. =)
Hari ini memang hari ceria bagi aku.I don't know why. Mungkin lepas aku tengok wedding pictures. Mula lah aku nak berangan and yang bagi aku betul betul happy was i found that song yang aku mati matian nak cari..HAHA!!! Ke Awangan by Pinky(Zhana AF5) memang best giler.... finally =)
Esok ujian...aduh...Lemah dan lemas.
hello..selamat berjumpa
No comments:
Post a Comment
Plwease komen deng...