Monday, June 7, 2010

aku diTAG oleh Pezah! (:


Adakah anda happy skang?
tidak juga la rasa happy itu .....


kenapa anda hepi?
sik aku hapy lahh...haha!!!

Apakah bnda yg boleh buatkan anda hepi?
kebebasan yang ingin dikecapi dan bersama orang yang kita sayang lah (:


Pernahkah anda menerima tag?
of coz! (:


Nyatakan warna yg anda suka?
saya suka warna yang cerah... (;


Beritahu 9 org yg anda mahu tag
tak perlu la nak tag org..hahaa!!!! ;p



Tulis sesuatu tentang orang yg anda tag. tulis berjela pon xper.
aku takde manusia nak ditag jadi buat apa nak tulis sstu ttg mereka??? hahhhaa!!! sungguh tidak bernas,,,waseh!


Adakah anda happy dengan apa yang anda ada skang?
saya syukur dengan apa yang aku ada buat masa ini. (:

1 comment:

Plwease komen deng...