Perasaan tak sabar hendak pulang ke Kuching untuk berjumpa dengan seseorang tidak dapat aku gambarkan.
Pengalaman bermalam di airpot sungguh menyeronokan apabila bersama dengan sahabat baik aku, Nini. sudah lebih dua bulan tidak berjumpa,banyak benda yang kami bualkan sehinggakan air mata menjadi peneman kami.
Selepas mengalas perut di KFC,kami berdua mencari tempat untuk menonton drama bersiri popular TV3,AdaMaya ;)
Kami berdua penuh perasaan. Nini tidka tidur kerana terlalu obses dengan drama ini. Aku, hanya menemani Nini. Ini disebabkan aku sudah menonton drama ini beberapa kali di bilik aku bersama dengan Anis dan Lia.
Out of no where, kami berjumpa dengan uncle and aunty kantin sekolah menengah kami dulu. Masih juga aunty itu ingat wajah aku. Nini sukar dikenalpasti kerana di sekolah dulu,Nini bertudung.. jadi..agak sukar untuk orang detect. Haha!
7September
Masa yang ditunggu-tunggu kami berdua. PULANG KE KUCHING!!!! Perasaan kami pada saat itu sangat-sangat lah bahagia. Hanya senyuman yang mampu kami ukirkan di wajah.
Aku dapat berjumpa dengan buah hati aku! Hehe!! My family of coz!
So.. Hap[y Holiday!!!
No comments:
Post a Comment
Plwease komen deng...